Eventmedarbejder

Jobbeskrivelse

Vil du være med til at skabe gode oplevelser for vores netværksmedlemmer? Rollen er for dig, der brænder for at være en god vært og stå i spidsen for at facilitere arrangementer.

 

Din nye virksomhed

Du bliver en del af F5 Networking, en dynamisk og ambitiøs virksomhed med knap 100 passionerede medarbejdere. F5 driver faglige netværksgrupper. Ambitionen er at hjælpe ledere og specialister til at blive bedre til deres job. I vores netværk mødes danske ledere og specialister for at drøfte de udfordringer og muligheder, de oplever. De mødes på tværs af brancher og på tværs af det offentlige og det private. Det er også i F5 Networking, at mange af Danmarks dygtigste og mest inspirerende erhvervsprofiler deler ud af deres viden, når de holder oplæg i vores netværksgrupper eller vores BOX-konferencer.

F5 Networking driver også Magasinet F5. Et onlinemedie, som følger, analyserer og spørger nysgerrigt ind til de forandringer, som den teknologiske udvikling skaber i samfundet.

 

Som medarbejder hos F5 bliver du en del af en kultur, der går efter at være de dygtigste. Vi tror, at de rigtige beslutninger kommer i kraft af viden, udsyn og ved at holde sig opdateret. Vi tror på, at de rigtige beslutninger træffes i fællesskab i kraft af den inspiration, sparring og indsigt, man får fra andre. Vi tror på samarbejde på tværs af hierarkier og fagligheder, og vi er nysgerrige - på hinanden og på fremtiden.

Krav

Hvad skal du lave

Vi søger en eventmedarbejder til at afvikle netværksmøder på vores lokationer i København. Stillingen er med fleksibel arbejdstid på ca. 7-28 timer om ugen.

 

I rollen vil du få ansvaret for at servicen er i top og at arrangementerne forløber planmæssigt. Din arbejdsopgave begynder i forbindelse med forberedelse af arrangementer samt klargøring af lokationen. En vigtig opgave, er dialog med deltagere, talere og samarbejdspartnere. Under arrangementet skal du, som vært, sørge for at alt forløber planmæssigt og gæsterne får en god oplevelse. Efter arrangementet gøres lokationen klar til næste arrangement.

 

Hvem er du

Et godt service- og planlægningsgen kommer ikke med uddannelse, derfor har vi ikke krav til dette. For os er det vigtig, at du brænder for den gode værtsrolle og kan lide at være på. Det kan være en fordel, at du før har prøvet kræfter med promotion- eller servicebranchen, men det er ikke et krav.

 

For at få succes skal du kunne have det store overblik og samtidig tage dig af de små detaljer - dét der er med til at give en god oplevelse. Du skal være imødekommende over for gæsterne og være klar på at løse opgaver ad hoc. Det kan blandt andet være en pære, der er gået, eller en gæst som taber et glas. Så er det dig, der springer til som den gode vært og løser problemstillingen professionelt.

 

Hvordan kommer du i proces

Vi håber at stillingen har din interesse og ser frem til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, virksomheden eller andet er du velkommen til at kontakte Event Manager, Toke Schondel på +45 3090 7971.